Bronn.ee » Korduma kippuvad küsimused
 
Bronn.ee » Korduma kippuvad küsimused
1. Kas broneerimine on tasuta?
Jah, broneerimine on tasuta.
2. Kas minu andmed on kaitstud?
Jah, sinu andmed on kaitstud. Sinu andmed edastatakse ainult sellele ettevõttele, kuhu aja broneerid.

3. Miks registreerumine on kohustuslik?
Sellel küsimusel on kaks tahku. Esiteks selleks, et firma kuhubroneerid, saaks usaldada sinu tehtud broneeringut. Teiseks seetõttu,et sina hoiaksid kokku oma vääruslikku aega ja ei peaks iga broneeringu tegemisel ühte ja sama infot sisestama.
4. Miks on telefoninumber kohustuslik?

Selleks, et ettevõte, kuhu broneerisid saaks sinuga kontakti võtta ja vajadusel edastada sulle lisainfot.

5. Ma ei saanud oma telefonile autoriseerimiskoodi.
Kui SMS pole Sulle viie minuti jooksul kohale tulnud ja Sa oled ära kasutanud kõik 5 autoriseerimiskorda, siis kirjuta kiri aadressile bronn@bronn.ee, kuhu märgi ära oma mobiili number ja Bronn.ee-s kasutatav e-maili aadress.
6. Miks ma ei saa sisse logida?

1. Vaata, kas su arvuti toetab cookie-sid.
2. Kontrolli, et sisestatud e-mail ja parool oleksid õiged.

7. Kuidas ma saan oma isiklikke andmeid muuta?
Lingi alt MINU SEADED.
8. Kuidas broneeringut tühistada?
Broneeringu tühistamiseks on kolm võimalust:
a) bronn.ee lehel, lingi alt MINU BRONNID.
b) SMS-iga. Seda eeldusel, et oled tellinud SMS-meeldetuletuse. Meeldetuletuse lõpus on juhend, kuidas tühistada.
c) Helistades firmasse, kuhu broneerisid aja ning teavitades oma soovist administraatorit.
9. Kas on võimalik muuta varem sisestatud broneeringut?
Broneeringut muuta ei ole võimalik, küll aga võid broneeringu kustutada ja teha uue broneeringu. Teine võimalus on helistada firmasse kuhu broneerisid ja paluda aeg ümber tõsta.
10. Miks ei ole mõnedel tegevustel hindu?
Hinnad määrab ära ettevõte. Kui hind puudub, siis tihti on see sellepärast, et hind sõltub mitmetest erinevatest asjaoludest.
11. Kas ma pean printima broneeringu kinnituse?
Ei, kuid see on kasulik, kui soovid hiljem SMS teel broneeringut tühistada.
12. Kas broneeringu tühistamine on tasuta?
Tühistamine veebilehelt on tasuta. Lisaks saad tühistada ka SMS teel. SMS-iga tühistamine maksab 32 senti (juhendid leiad SMS-meeldetuletuselt ja väljaprinditud kinnituselt).
13. Kas SMS meeldetuletus on tasuline?
Jah, SMS-meeldetuletus on tasuline ja maksab 32 senti.
14. Kuidas ma tean, et broneering õnnestus?
Kui peale kinnitust on veebilehel teade, et broneering õnnestus. Kontrollida saab kehtivat broneeringut ka lehel MINU BRONNID.
  Logi sisse:
 E-mail:
 
 Parool:
 



 registreeru kasutajaks!

 unustasid parooli?


Bronn.ee Sinu firmale: 
Kuidas Bronn.ee töötab?
Bronn.ee võimalused
Kuidas liituda? (hinnad)
Kontakt

Bronn.ee tehniliste probleemide korral: Telefon (+372) 684 3939, e-post: bronn@bronn.ee | Korduma kippuvad küsimused